4 kwietnia 2011

Powiew Świąt i wyzwanie #23 w twórczym pokoju

Przedstawiam kartkę na wyzwanie w twórczym pokoju:
Mój zwierzaczek to jeżyk i 3 guziczki też są:)))



To jajko na kartce miało służyć jako zawieszka. Zmieniłam plany i przykleiłam na kartkę. Tło materiałowe zrobiłam z poszewki od babci. Papiery i kwiatek to kolekcja Primy ze sklepu scrap.com.pl

Strasznie spodobały mi się obrazki vintage, zobaczyłam je u Brises i sama postanowiłam je użyć w moich pracach. W tej kartce pierwszy raz użyłam farby akrylowej Dabber którą zamówiłam w scrapki.pl. No i oczywiście ukochane papiery Primy :)))

Ostatnia kartka zrobiona z przeuroczego papieru My mind's Eye-Stella & Rose Hazel zakupiona w scrapki.pl. Ćwiek pasujący do całości Basis Gray również z tego sklepu



To wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.




7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza kartka, niezwykle wiosenna i optymistyczna. Tło z poszewki od babci jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego, ale jak zwykle pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie karteczki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Twórczego Pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie urocze:) ale z jeżykiem naj!!z wiadomego powodu ;-P
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki :D
    Jeżykowa boska - i za nią dziękujemy za udział w wyzwaniu w TP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżyk jest rewelacyjny ;)
    Podobają mi się też obie vintage.

    OdpowiedzUsuń