16 maja 2011

Wygrałam w Blog Hoopie !!!

Dzisiaj jest mój szczęśliwy dzień :)

Chcę podzielić się z wami dobrą nowiną.

Wygrałam, wygrałam, wygrałam!!!!

Portal Polki Scrapują z okazji pierwszej rocznicy swojego istnienia zorganizował Blog Hoop.
Trzeba było zebrać 13 pytań i odpowiedzieć na co najmniej 12 poprawnie. Udało mi się to i miałam zaszczyt uczestniczyć w losowaniu.

Co wygrałam?

sklep scrapki.pl ufundował dla mnie:


Kolekcje My Mind's Eye - Stella&Rose Mabel, składająca się z następujących elementów:
- po 1 sztuce ze wszystkich papierów 12x12'', łącznie 10 sztuk
- zestawu tasiemek Little Lady Trims
- zestawu ćwieków Love
- metalowych zawieszek Love Trinkets
- przezroczystej ramki Joy Transparent Frame
- 4 sztuk ozdobnych etykiet i tagów



Wygrałam również Candy u Carolinee. Paczuszka była taka ciężka! a w niej przeróżne papiery i  drobiazgi takie jak alfabet z makaronu, kwiatki, różyczki, wstążęczki- czyli wszystko co scraperce potrzebne. Dziękuje moja imienniczko za zorganizowanie tego candy.


Dziękuję Portalowi Polki Scrapują za zorganizowanie tego konkursu
a sklepowi scrapki.pl za ufundowanie tak cudownych nagród.

Dziękuję też wam za to że jesteście i czasem zerkacie do mojego bloga 

:*

Na koniec karteczka na wyzwanie w PS:


Kwiatuszki z paczuszki od Carolinee





8 komentarzy:

  1. Gratulacje szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej:))) mi również się udało, więc dzielę się szczęściem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Miło jest dawać i otrzymywać.
    Pozdrawiam Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Gratuluję wygranej :) Dla mnie te pytania były "trochę" trudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z Ciebie szczęściara. :) Gratuluję. Piękna karteczka. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!!!:) to się nazywa mieć szczęście:)
    śliczna karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń